zaterdag 6 december 2008

Logé


We hebben een Logé : Laila, zij is de poes van de buren aan de overkant en een vriendin van onze kater Hans, maar ook Mohawk vind haar zo lief dat ze samen lekker slapen :D
The Kitty from our Neighbours : Laila is staying with us for some time, She is Hans our cats best friend but also Mohawk really likes her, so he shares his bed with her :D

more photos of our dogs you will find on : www.slide.com under germantrickrider


binnenkort ook hier puppy fotos

Fotos van Jort en Tika




We hebben weer mooie fotos gekregen van Jort en zijn indian dog Tika.
Veel van de fotos zijn in Lapland gemaakt.

10.3.09 Nieuwe fotos van Tiva
Tiva heeft een GG Workshop gedaan met veel succes.
Wendy,
Ze is geweldig, alles wat je kunt wensen in een hond.
En ze windt iedereen rond haar poot met haar mooie blauwe ogen en brutale blik :-))
Groetjes,
Edith



UPDATE Coyindi
Het gaat goed met Coyindi, ze is en blijft een "bemoeial" ze moet overal bij zijn, als ik ergens heen loop in huis dan is madam erbij, de enigste plek waar ik alleen heen kan is de w.c. hahaha
Ze is ook superjaloers, als ik een andere hond aanhaal dan duwt zij ze weg en wringt zich gewoon tussen mij en die andere hond in, zodat ze niet bij mij kunnen komen omdat zij er voor staat.
Ze is "levendig" en "duidelijk aanwezig" maar een scheet van een hond, heel trouw ook.

Ik stuur enkele foto's mee van Coyindi
Groetjes Nicole